Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; MALUNYA....
Friday 13 September 2013 | 17:42 | 0 comments
HELLO,HELLO,HELLO


Korang nk tau tak,apa yang terjadi pada 
13 SEPTEMBER 2013
 Ingat tak aku cerita pasal Joker  
semalam, 2 waktu terakhir kat Makmal Sains 
kitorang ngah betulkan PBS sains yang salah,klu buat pembetulan ni mesti la jalan  jalan nk cari jawapan betul kn..
Aku ngah salin jawapan btul kat kawan aku dan ade lelaki sebelah aku
Aku tak perasan sape bile aku tengok Joker kot

I felt so nervous,
oh,,my heart beat so fast,
and I don't know what to do anymore.

My friends whispered, they say Joker,Joker
Oh my idiot friends

Pastu siap je pembetulan aku terus blah malu kot
Aku harap dia tak prasan sangt la...hehehe

Dan lepas tu kitorang g solat Asar
Dlm masa turun tangga tu budak perempuan cakap kt aku

Bangga la tu,bangga la tu

dalam hati cakp
memang bangga pon tapi malu campur gembira
Bye bye
klu aku ade masa aku cerita lgi

ASSALAMUALIKUM 


Old things