Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Joker~ (0///0)
Thursday 12 September 2013 | 17:53 | 0 comments
ASSALAMUALIKUM~

KONICHIWA


Sorry,,lame aku tak update blog ni,,heheheheh

Korang ape khabar?Aku sehat je...
Last aku update blog ni bulan February heheheh...
Banyak aku nak cite sebenar nye tapi tak teriangat plak
Tpi tak mengapa mari mule cerita saya.....

Merujuk tajuk di atas,saya Elma selaku penulis blog ini ingin memberitahu anda semua bahawa saya telah suka akan seseorang!!!!(ayat tak leh blah gile kot)

Nak wat camne hati berkenan....oh my first love

sejujurnya aku takpenah rse cam nk ckp ngan sorang laki sangt sangat tpi dia special tau,,
woo..hoo..
name samaran dia

JOKER
sedapkan...tee hee
dia tak la budak baek sangat tpi bolehla
dia pernah cakap ngan aku berape kali tak ingat la tpi tak sampai 5 kli pon,,:P

Nah,kerusi kau
tu je la kot...heheh
lgi satu aku tak ingat ble yg pasti hari Rabu waktu tuh

Aku duduk barisan tengah kat blakang skali,bawah kipas.Hari tu panas gak tau baru lepas rehat.Macam biaselah budak nakal masuk kelas lambat..wahhh!!!! Blakang meja aq ade kerusi single pastu dia tarik kerusi tu betul betul blakang aku pastu duduk.Nervous gile kot!!
 haha lagi satu

Wktu balek skolah x ingat hari ape tapi dia jln dari depan ke blakang pastu aku ngah kemas  barang pastu pastu time dia ngah mellui meja aku dia ketuk meja aku sekali wow!!
 AHH...kenangan indah
Bye bye x nk tulis panjang pasal dia nanti korang tergoda
Nk tau tak dia ade sifat unik yg orang lain tak prasan sebb tu lah aq suke dia heheh.....


Old things | New things