Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Tahun baru (2013)
Saturday 2 February 2013 | 00:27 | 0 comments
Assalamualikum,

Perkenalan tahun baru,Perkenalan tahun baru....

Hello,
Aku owner of this blog,you can call me 'ELMA'.
Aku ada la buat blog dari tahun 6 rasanye tapi aku lupa pulak password nk bukak e-mail....hahahahahh....
Sekarang aku belajar dalam tingkatan 2 dekat S.M.K. Subang.Tak dapat asrama pun,rezeki tak der.

Aku nak citer pasal first day sekolah tahun ni,aku tahu dah lambat nak citer tapi aku tetap nak citer jugak.
Let me start :D.
Mula mula hari itu macam biasa je.Kelas aku tak dapat jadual,kelas lain semua dah dapat so,kitorang tak tau la nak bawak buku ape,aku bawak buku tulis siket jer,lepastu pulak kene marah dengan cikgu sebab tak bawak buku.Tapi bukannye salah kitorang pun,guru kelas la yang patut disalahkan sebab tak bagi jadual.

Ade la waktu last skali,waktu tu masa P.I. uztazah tu membebel,aku yang duduk tepi tingkap ni bosanlah aku pun pandang ke luar kelas,pandang padang,tanpa diduga uztazah tu marah kat aku dia cakap "ei,cik akak ada apa kat padang tu,cikgu ada kat padang ke??!!"Aku yang terkejut pon menggeleng la.Masalahnya aku pandang padang tu tak sampai semini pun,kecoh betul la uztazah ni.Sabo je la kan.

So,sejak ari tu setiap kali uztazah tu masuk aku pun tenung jer mata dia,geram!!

Pengajaran kisah:
pay attention to the teacher when the teacher is teaching supaya tak kena marah macam Elma.


| New things