Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Tabiat......
Wednesday 13 February 2013 | 05:45 | 0 comments
Assalamualikum aku ucapkan kepda seluruh umat Islam di Malaysia....

Tajuk kita hari ini ialah tabiat...

Tabit bermaksud sesuatu yg kita sendiri cenderung melakukannya seperti menggigit kuku,gigit kulit,merokok dan sebagainya.
Aku ada tabiat yang jarang orang ada tau nak tau meh aku bagitau.

1.Aku suka sangat gigit kayu kecil seperti pensil,batang ais krim,penanda buku kayu dan lain2.Aku klu dh pegang pensil tu memang habilah pensil tu kena gigit.

2.Aku sangat suka gigit kulit yg kat tepi kuku tu.

3.Yang ini aku ada masalah kemurungan,aku suka gigit belakang tapak tangan,kelar lengan sendiri dan buat peraka yg senimental.Aku suka sebab nampak cantik je bila garisan kelaran tu timbul,kulit aku agak putih senang nampak,canik betul.

Kalau korang ada tabia yng agak pelik la kan boleh kongsi kat ruangan komen..
(tapi aku tahu ruangan komen tu tak pernah ada komen)

Sayonara atode anata o sanshō shite kudasai


Old things | New things