Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Hidup yang Menyedihkan
Friday 8 February 2013 | 14:52 | 0 comments
Assalamualkum

Hai,aku nak citer psal hidup aku,(aku saja jer nak tulis kat sini,lagi pun saper la kan nak lawat blog aku,nak baca entry aku kan)

Mak aku macm bert sebelah apa apa mesti kakak aku dulu,dua orang adek aku dulu,yang aku diketepikan.
Mak aku selalu belikan macam macam untuk kakak aku,tapi tak untuk aku.Kakak aku selalu dapat makanan tambahan lah,produk kecantikan lah dan lain lain.
Mak aku tak pernah belikan untuk aku.
Kalu kakak aku mintak apa apa jer measti mak aku kasi tak kira la mahal mana pun tapi kalau aku mintak yang bawah 10 ringgit tu pun mak aku nak berkira.

Kakak aku kalau dia mengadu sakit macam sakit kaki ke apa ke mak aku ambik berat sangat.Tak macam aku..
Waktu aku darjah enam tulang belakang aku sakit sngat susah nak nafas,tunduk pun payah sebab aku melompat waktu marah aku lompat dengan hentakan kuat waktu tu memang aku tak boleh nafas lansung,berdiri pun tak boleh.Aku cakap ngan mak aku yang tulang belakang aku sakit nak tau tak mak aku balas apa dia ckap 'ko ni kan banyak sangat sakit nye,itulah inilah macam orang tu'.Aku pun pergilah masuk bilik aku semula sebab mak aku tak nak ambil tahu.
Waktu aku tinggkatan sau pergelangan tangan aku sakit ad tulang yang timbul aku ckap ngan mak aku pasal tu tapi mak aku cakap nantilah dulu,nntilah dulu.
Waktu aku tinggkatan dua aku terjatuh waktu nak duduk sebab kawan aku pegi tarik kerusi aku tulang yang bawah siket pada pinggang tu (paham pahamkan lah yang mana satu) sakit aku dah malas nak cakap kat mak aku.Aku dpat cramp kaki gak.

Aku malas dah nak cakap aku sakit itu ke ini ke kat mak aku,sebab tak der guna,mak aku bukan nak kesah pun.Jadi aku biarkan semua sakit sakit tu elok sendiri.

Aku kan dah mintak kat Tuhan aku harp suatu hari nanti aku dapat gangguan emosi seterusnya jadi gila.

Aku amat berharap korang tak de mak macam aku.

Bye,happy holoday...



Old things | New things